Gaurko sarreran Heinekenek 2009.urteko martxoan martxan jarritako kanpainaten post-testa egingo du.
Post-testa publizitate kanpaina baten gainean egiten den kontrola da, honen mezuaren eraginkortasuna neurtzeko. Iragarlek, horrela, jakin ahal izango du markatutako helburuak lortu dituen edo ez. Post-testak behin kanpaina amaitzean edota emititzen diren bitartean egiten dira.
Heineken
Post-testa egiteko lehenengo eta behin, xede-taldea aukeratu behar da: 18 - 30 urte bitarteko gizon emakumeak. Inkesta 20 pertsonei egingo diet
Hona emen galdeketa:
Kaixo, Heinekeren azken iragarkiaren eraginkortasun ikerketa egiten nabil. Ikerketa honen helburua da jakitea ea transmititu nahi zen mezua modu zuzen, ulergarri eta eraginkor batean ailegatu den. Horregatik hurrengo galdetegia erantzutea eskatuko dizut:
- Adina:
- Sexua:
1- Garagardoa gustoko duzu?
- Bai
- Ez
- Ed/ezd
2- Heinekeren azken iragarkia gogoratzen duzu?
- Bai
- Ez
- Gogoratzen du baina laguntzarekin
3- Ze neurrian baloratuko zenuke iragarkia?
- Asko gustatu zait
- Nahiko gustatu zait
- Ez daukat iritzirik
- Ez zait gustatu
- Ez zait batere gustatu
4- Noiz edaten duzu garagardoa?
- Lagunekin
- Etxean
- Bakarrik
- Tabernan
5- Zer gogoratzen duzu iragarkiari buruz?
- Musika
- Pertsonaiak
- Mezua
- Irudiak
6 - Estereotipatuta dagoela uste duzu? Zergaitik?
7- Markaren irudia ondo islatzen du? baloratu 1 tik 7 ra
Txarto islatzen du 1 2 3 4 5 6 7 Ondo islatzen du
8- Ideia orijinala erabili dela uste duzu? baloratu 1tik 7ra
Ez-orijinala 1 2 3 4 5 6 7 Oso orijinala
9- Ze beste heineken iragarki gogoratzen dituzu?
10- Beste garagardo marketako iragarkirik gogoratzen al duzu? Zein?